מיתוג חדש לעסק

מה זה בכלל מיתוג ולמה זה חשוב?
מיתוג זה יצירת מעטפת שיווקית לעסק. מיתוג כולל אלמנטים כמו שם לעסק, סלוגן שיווקי, לוגו, כרטיסי ביקור, נייר מכתבים, ושילוט מתאים.
במיתוג צריך לחשוב איך יוכלו הלקוחות החדשים להזדהות בקלות עם המוצר או השירות שאתה מספק? המטרה היא שהלקוחות יוכלו לזהות ולזכור את העסק החדש שלך כאשר יזדקקו למוצר שאתה מוכר או לשירות שאתה מעניק.
מיתוג מקצועי ונכון של העסק יבדל אותו מהמתחרים ויזרים לקוחות חדשים שוב ושוב.
מיתוג מחדש – הוא שינוי תדמית מנטלית, שינויים הם דבר טבעי – העולם שלנו משתנה בכל יום: הטכנולוגיה מתפתחת, רעיונות חדשים נולדים, מתחרים חדשים נכנסים לשוק, עיצוב חדש הופך לישן ורעיונות חדשניים הופכים ל"חדשות של אתמול". כאשר נוצרים שינויים כאלו ואחרים בשוק הרלוונטי או אצל קהל היעד של העסק (או אף בפנים העסק עצמו), וקיים פער בין זהות המותג בעיניי בעל העסק לבין תדמית המותג בעיניי לקוחותיו, כדאי לבצע מיתוג מחדש כדי להתאים את העסק למצב החדש בשוק, לקהל הפוטנציאלי שהשתנה או לערכים שהתגבשו.
מיתוג מחדש משמעותו יצירת שפה תקשורתית חדשה למותג/לעסק ושינוי התדמית המנטלית של העסק בעיניי לקוחותיו – לא רק שינוי בעיצוב המותג, אלא גם בערכיו ובאישיותו, ויצירת קונוטציה חיובית וחדשה עבורו.
מותג מוכר שביצע תהליך מיתוג מחדש: "שוקולד פרה" – הפרה עברה 'דיאטה', והפכה לשובבה, השוקלד הזה נולד ב-1934 תחת השם "שמנונית". אריזת מותג זה הייתה בעבר די אפרורית ומשעממת (ולא נדבר על השם האיום), והוא לא הצליח להתחרות עם מתחריו הדומיננטיים בשוק השוקולד. לאחר שעלית ביצעו מיתוג מחדש לשוקולד ויצרו מיתוג מושך, שובב וקורץ – ואף עשו 'דיאטה' לדמות הפרה השמנמנה מהעבר – הופ! הגיעה התהילה, והיום המותג "שוקולד פרה" זוכה להצלחה רבה.
אז אם אתם מרגשים שהעסק מתיישן, מתחיל לצלוע,
קדימה, לחשוב על מיתוג חדש.

צרו קשר

צרו קשר